Listing 1 - 10 of 34 << page
of 4
>>
Sort by

Book
Handboek.Social : social business en social media marketing
Author:
ISBN: 9789491560897 9491560891 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Adformatie Groep

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Social business en social media marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek.Social helpt de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media en geeft concreet richting aan een transitie naar social business. Het boek kent een groot aanbod van cases en inzichten van internationale experts. Het boek biedt tevens een aanvullende website vol met cases en extra digitaal materiaal. Het Handboek.Social is een doordachte beleving. Bron : http://www.cosmox.be


Book
Producing the internet : critical perspectives of social media
Author:
ISBN: 9789186523596 9186523597 Year: 2013 Publisher: Göteborg NORDICOM

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Should contemporary media culture be understood as a culture that offers unprecedented freedom for producing participators - so-called produsers ? Or should it rather be understood as a culture in which various forms of user participation in fact are conditioned, or even manufactured, by organized, professional producers ?Considering the increasing research attention that has been paid recently to various notions of mediated participation, most often with reference to social networking media or web 2.0, questions such as these are important to ask. They call attention to the need to both critically discuss and investigate the supposedly transformative potential of emerging media culture, which is based to a great extent on the applications that we have learnt to refer to as social media. The contributions to this book, thirteen chapters from international scholars, add to our critical understanding of these new forms of media. They all draw on various theoretical concepts - such as producers, community, and participation - used when analysing media culture. But they also share a critical interest in problematizing and analysing the forms of power built into this culture. Bron : http://www.nordicom.gu.se


Book
De netwerkexpeditie : slimmer samenwerken met sociale technologie
Author:
ISBN: 9789401456036 9401456038 Year: 2018 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Veel bedrijven implementeren sociale technologie zoals Microsoft Teams of Yammer, IBM Connections, Workplace by Facebook... soms met verdeeld succes. Daarnaast hebben we grote verwachtingen van HR en de directie omtrent het beter organiseren van werk. Maar waarom wachten op initiatieven van bovenaf als we weg willen van een top-downsturing ?Dit boek bespreekt hoe je met een bottom-up aanpak de zoektocht aanvat naar een slimmere manier van samenwerken binnen je team of community. Verschillende scenario's tonen hoe je sociale technologie kunt invoeren en toewerkt naar een ontluikende netwerkorganisatie. Bron : http://www.bol.com


Book
Corporate branding and consumers on social media
Author:
ISBN: 9789076802756 9076802084 Year: 2018 Publisher: Amsterdam SWOCC : Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Publicatie 75 Corporate branding and consumers on social media geeft aanbevelingen voor het opzetten van een social media strategie met de corporate brand in gedachten. Gebaseerd op analyses over het social media gedrag van consumenten en bedrijven, wordt antwoord gegeven op de vraag: welke beslissingen dienen bedrijven te nemen bij het opzetten (of heroverwegen) van hun social media activiteiten om het corporate merk optimaal te benutten?ron : http://www.swocc.nl


Book
The conversity model. Making money with social media.
Author:
ISBN: 9789020995725 Year: 2011 Publisher: LannooCampus

The Facebook effect : the inside story of the company that is connecting the world
Author:
ISBN: 9781439102121 9781439102114 1439102112 Year: 2010 Publisher: New York Simon & Schuster


Book
Be the story : transmedia storytelling voor contentmakers
Authors: ---
ISBN: 9789401474849 Year: 2021 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm? Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal? Waarom is 'transmedia-' niet hetzelfde als 'multimedia-', 'deep media-' of 'klassieke storytelling'?De verhalen van vandaag beleef je langs verschillende kanalen tegelijk. 'Be the story' vertelt je alles wat je moet weten over deze nieuwste vorm van verhalen vertellen. Je komt te weten waarom transmedia zo nauw verbonden is met moderne technologie. En hoe je ook met je smartphone geweldige content maakt. In een constant bewegend en exploderend medialandschap geeft dit boek je alle tips om kijkers en gebruikers continu geprikkeld te houden.https://www.lannoo.be/nl/be-story


Book
Online reputatiemanagement : over webcare, reputatie meten en het voorkomen van imagoschade
Authors: ---
ISBN: 9789492196019 9492196018 Year: 2016 Publisher: Amsterdam Adfo Books

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Reputatie is alles! Reputatiemanagement wordt een essentieel aspect van bijna elke business. Social media genereren dagelijks miljoenen berichten, maar welke zijn relevant voor jouw organisatie ? Dit boek laat zien hoe je belangrijke data verzamelt en vertaalt naar hands-on managementinformatie. Hoe je kunt reageren op klachten, suggesties, complimenten en crises en hoe je de reputatie van jouw organisatie bewaakt en stuurt.In Online Reputatiemanagement zijn verder ervaringen en inzichten verzameld van communicatie-experts uit diverse sectoren. Lees hoe organisaties als ING, Ziggo, de NS, IKEA, de Hartstichting, het ANP, de Nationale Politie, SNS en BAM omgaan met reputatiemanagement en hoe vloggers en andere influentials ingezet worden.Bron : http://www.bol.com


Book
Business en cultuur
Authors: ---
ISBN: 9025424058 Year: 2005 Volume: *28 Publisher: Amsterdam Business Contact

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Culturele verschillen spelen niet alleen een rol door de internationalisering en globalisering van het zakenleven. Ook op nationaal niveau krijgen bedrijven te maken met culturele diversiteit. Dit boek biedt managers practische inzichten die de omgang met culturele diversiteit bij klanten, werknemers, leveranciers en andere vergemakkelijken.


Book
Onlife : hoe de digitale wereld je leven bepaalt
Author:
ISBN: 9789401437776 Year: 2016 Publisher: Tielt Lannoo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Een onthutsend boek over de troeven én de valkuilen van onze digitale samenlevingTrotse toekomstige ouders zetten de eerste echo van hun baby even later al op Facebook. Smartphones, selfies en apps kleuren onze dagelijkse woordenschat. Zelfs de dood maakt niet langer een onderscheid tussen online en offline. Indien je altijd herinnerd wilt worden, kun je nu al je digitale nalatenschap regelen. De laatste generatie die nog een onderscheid kan maken tussen online en offline leeft vandaag. De huidige tieners en twintigers groeien onlife op. Dit boek van Katleen Gabriels is een wake-up call voor iedereen die denkt dat hij niets te verbergen heeft in de onlinewereld. De digitale revolutie zorgt voor een waaier aan mogelijkheden, informatie en kennis, maar stelt ook onze vrijheid, zelfstandigheid en waardigheid op de proef. We worden niet enkel van bovenaf gecontroleerd, maar houden elkaar ook onderling in de gaten. Wat zijn de troeven en waar liggen de valkuilen in onze digitale wereld? Wat is nog persoonlijk en wat ligt te grabbel voor iedereen ? Bron : http://www.bol.com

Listing 1 - 10 of 34 << page
of 4
>>
Sort by