Listing 1 - 10 of 34 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Social business en social media marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek.Social helpt de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media en geeft concreet richting aan een transitie naar social business. Het boek kent een groot aanbod van cases en inzichten van internationale experts. Het boek biedt tevens een aanvullende website vol met cases en extra digitaal materiaal. Het Handboek.Social is een doordachte beleving. Bron : http://www.cosmox.be
Marketing : social media. --- Applied marketing --- Computer architecture. Operating systems --- e-commerce --- marketingstrategie --- marketingcommunicatie --- internet --- Online marketing --- Sociale media --- 316.772.5 --- consumentengedrag --- onlilne marketing --- social media --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H1713 --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Cybermarketing --- Marketing --- Interactieve marketing --- Marketingstrategieën --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Should contemporary media culture be understood as a culture that offers unprecedented freedom for producing participators - so-called produsers ? Or should it rather be understood as a culture in which various forms of user participation in fact are conditioned, or even manufactured, by organized, professional producers ?Considering the increasing research attention that has been paid recently to various notions of mediated participation, most often with reference to social networking media or web 2.0, questions such as these are important to ask. They call attention to the need to both critically discuss and investigate the supposedly transformative potential of emerging media culture, which is based to a great extent on the applications that we have learnt to refer to as social media. The contributions to this book, thirteen chapters from international scholars, add to our critical understanding of these new forms of media. They all draw on various theoretical concepts - such as producers, community, and participation - used when analysing media culture. But they also share a critical interest in problematizing and analysing the forms of power built into this culture. Bron : http://www.nordicom.gu.se
Social media --- Internet --- Internet. --- Sociale medier. --- Social media. --- Médias sociaux --- #SBIB:309H103 --- User-generated media --- Communication --- User-generated content --- DARPA Internet --- Internet (Computer network) --- Wide area networks (Computer networks) --- World Wide Web --- Mediatechnologie / ICT / digitale media: sociale en culturele aspecten --- Media --- Sociale media --- Cultuursociologie --- Cultuurstudies --- Media-analyse --- Journalistiek --- Storytelling --- Cultuurstudie --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
Veel bedrijven implementeren sociale technologie zoals Microsoft Teams of Yammer, IBM Connections, Workplace by Facebook... soms met verdeeld succes. Daarnaast hebben we grote verwachtingen van HR en de directie omtrent het beter organiseren van werk. Maar waarom wachten op initiatieven van bovenaf als we weg willen van een top-downsturing ?Dit boek bespreekt hoe je met een bottom-up aanpak de zoektocht aanvat naar een slimmere manier van samenwerken binnen je team of community. Verschillende scenario's tonen hoe je sociale technologie kunt invoeren en toewerkt naar een ontluikende netwerkorganisatie. Bron : http://www.bol.com
Social media --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA:Bedrijfscommunicatie --- #KVHA:Sociale technologie --- #KVHA:Community building --- change, cultuur, verandering, zelfontwikkeling, gedrag, innovatie, social media, samenwerken, technologie --- Netwerkcommunicatie --- Sociale media --- Personeelsmanagement --- Samenwerken --- Teams --- Veranderingsmanagement --- Business policy --- Industrial psychology --- Management 658.12.4 --- Teamwerk 658.387.4 --- Samenwerking --- Team
Choose an application
Publicatie 75 Corporate branding and consumers on social media geeft aanbevelingen voor het opzetten van een social media strategie met de corporate brand in gedachten. Gebaseerd op analyses over het social media gedrag van consumenten en bedrijven, wordt antwoord gegeven op de vraag: welke beslissingen dienen bedrijven te nemen bij het opzetten (of heroverwegen) van hun social media activiteiten om het corporate merk optimaal te benutten?ron : http://www.swocc.nl
E-mail. --- Social media ; Consumenten. --- Social media ; Merken. --- merkbetrokkenheid --- Consumer behavior --- Product strategy --- merkentrouw --- consumentengedrag --- sociale media --- Corporate branding --- Bedrijfsmerken --- Marketing --- SWOCC --- #SBIB:309H2800 --- #SBIB:309H2811 --- #SBIB:303H14 --- Reclame: algemene werken --- Reclame: bedrijfseconomische aspecten, productie- en distributiestructuren (bedrijfstak, media, mediaplanning) --- Methoden en technieken van de communicatiewetenschap --- Cybermarketing --- Direct marketing --- Direct mail --- E-mail --- Trends --- Branding --- Interne marketing --- Merkbeleid --- Consumentengedrag --- Sociale media --- Trend --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Choose an application
Marketing --- sociale netwerken --- massacommunicatie --- marketing --- sociale media --- Interactieve marketing --- Interactive marketing --- Marketing interactif --- Médias sociaux --- Social media --- Sociale media --- #KVHA:Economie --- #KVHA:Marketing --- #KVHA:Sociale media --- #KVHA:Sociale netwerken --- #KVHA:Online communities --- #KVHA:Virale marketing --- Twitter --- Economic aspects --- YouTube --- Facebook
Choose an application
Internet industry --- Online social networks --- Social media. --- History. --- Facebook (Firm). --- massamedia --- Economic order --- internet --- interactieve media --- sociale media --- Mass communications --- Internet --- Réseautage personnel (Informatique) --- Industrie --- Histoire --- Facebook (Firm) --- Electronic social networks --- Social networking Web sites --- Virtual communities --- Social media --- Social networks --- Sociotechnical systems --- Web sites --- Facebook(tm) --- Facebook trademark --- Facebook, Inc. --- Sociale communicatie --- Websites --- Communicatie --- Merkbeleid --- Communicatiemiddelen --- Website --- Communicatiemiddel --- Communities, Online (Online social networks) --- Communities, Virtual (Online social networks) --- Online communities (Online social networks) --- History
Choose an application
Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm? Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal? Waarom is 'transmedia-' niet hetzelfde als 'multimedia-', 'deep media-' of 'klassieke storytelling'?De verhalen van vandaag beleef je langs verschillende kanalen tegelijk. 'Be the story' vertelt je alles wat je moet weten over deze nieuwste vorm van verhalen vertellen. Je komt te weten waarom transmedia zo nauw verbonden is met moderne technologie. En hoe je ook met je smartphone geweldige content maakt. In een constant bewegend en exploderend medialandschap geeft dit boek je alle tips om kijkers en gebruikers continu geprikkeld te houden.https://www.lannoo.be/nl/be-story
Transmedia --- Internet en journalistiek --- Media ; storytelling. --- Journalism --- journalistieke technieken --- storytelling --- journalistiek --- civiele journalistiek --- #KVHA:Meertalige communicatie --- #KVHA: Storytelling --- #KVHA:Digitale media --- #SBIB:309H1020 --- #SBIB:309H519 --- #SBIB:309H1713 --- Mediaboodschappen: algemene werken (met inbegrip van genres, taalgebruik en historiek) --- Praktische handleidingen i.v.m. schrijven en spreken --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Media --- Journalistiek --- Internet --- Content marketing --- Mediastrategieën --- Storytelling --- Technologische vooruitgang --- Audiovisuele media --- Verhalen --- marketing --- Contentmarketing --- Mediastrategie --- Verhaal --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- Technologie --- Digitale media --- social media --- verhalen --- internet --- 316.77 --- Social media --- 369.1 --- communicatie --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- 670 --- communicatietechnologie --- informatica --- informatique --- Sociale media --- Story telling
Choose an application
Reputatie is alles! Reputatiemanagement wordt een essentieel aspect van bijna elke business. Social media genereren dagelijks miljoenen berichten, maar welke zijn relevant voor jouw organisatie ? Dit boek laat zien hoe je belangrijke data verzamelt en vertaalt naar hands-on managementinformatie. Hoe je kunt reageren op klachten, suggesties, complimenten en crises en hoe je de reputatie van jouw organisatie bewaakt en stuurt.In Online Reputatiemanagement zijn verder ervaringen en inzichten verzameld van communicatie-experts uit diverse sectoren. Lees hoe organisaties als ING, Ziggo, de NS, IKEA, de Hartstichting, het ANP, de Nationale Politie, SNS en BAM omgaan met reputatiemanagement en hoe vloggers en andere influentials ingezet worden.Bron : http://www.bol.com
Communicatie --- Imago. --- Reputatie. --- Organisaties. --- bedrijfsimago --- marketingbeleid --- business marketing --- bedrijfscommunicatie --- Business policy --- Mass communications --- Ondernemingen en internet --- Public relations --- Bedrijfsimago --- Bedrijfsbeleid --- Massacommunicatie --- PXL-Business 2016 --- sociale marketing --- sociale media --- communicatie --- Reputaties --- Profiel en imago --- Imagomanagement --- Sociale media --- Klachtenbehandeling --- Internet --- Crisiscommunicatie --- Crisis public relations --- Communicatiemanagement --- 366.4 --- management --- reputatiemanagement --- crisiscommunicatie --- #KVHA:Management --- 658.011 --- 659.3 --- 007 --- bedrijfsleiding, management --- social media --- Reputatie --- Profiel --- Imago
Choose an application
Culturele verschillen spelen niet alleen een rol door de internationalisering en globalisering van het zakenleven. Ook op nationaal niveau krijgen bedrijven te maken met culturele diversiteit. Dit boek biedt managers practische inzichten die de omgang met culturele diversiteit bij klanten, werknemers, leveranciers en andere vergemakkelijken.
Business management --- organisatiecultuur --- internationale samenwerking --- Management --- Cultuur --- Marketing --- Personeelsmanagement --- Financiewezen --- Veranderingsmanagement --- Organisatieculturen --- Internationalisering --- Organisatiecultuur --- 658 --- Culture Cultuur --- Valeurs (société) Waarden (maatschappij) --- Relations internationales Internationale betrekkingen --- #SBIB:309H250 --- Internationaal management --- Team personeel Social media network cultuur Change verandering --- 658 Business management, administration. Commercial organization --- Business management, administration. Commercial organization --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- 658 Zaakvoering, administrat --- Zaakvoering, administrat --- Toerisme
Choose an application
Een onthutsend boek over de troeven én de valkuilen van onze digitale samenlevingTrotse toekomstige ouders zetten de eerste echo van hun baby even later al op Facebook. Smartphones, selfies en apps kleuren onze dagelijkse woordenschat. Zelfs de dood maakt niet langer een onderscheid tussen online en offline. Indien je altijd herinnerd wilt worden, kun je nu al je digitale nalatenschap regelen. De laatste generatie die nog een onderscheid kan maken tussen online en offline leeft vandaag. De huidige tieners en twintigers groeien onlife op. Dit boek van Katleen Gabriels is een wake-up call voor iedereen die denkt dat hij niets te verbergen heeft in de onlinewereld. De digitale revolutie zorgt voor een waaier aan mogelijkheden, informatie en kennis, maar stelt ook onze vrijheid, zelfstandigheid en waardigheid op de proef. We worden niet enkel van bovenaf gecontroleerd, maar houden elkaar ook onderling in de gaten. Wat zijn de troeven en waar liggen de valkuilen in onze digitale wereld? Wat is nog persoonlijk en wat ligt te grabbel voor iedereen ? Bron : http://www.bol.com
social media --- Mass communications --- Computer architecture. Operating systems --- Sociology of culture --- 007.5 --- Bee Collection --- Digitale wereld --- internet --- Sociale media --- privacy --- 691 Informatiemaatschappij --- informatica - cybernetica - Internet - Sociale media (zie ook 681.3) --- digitalisering --- informatisering --- informatiemaatschappij --- maatschappijkritiek --- PXL-Education 2016 --- sociale psychologie --- sociale media --- digitaal tijdperk --- 193 Kinderrechten en Media --- Digitalisering --- Media --- Media-onderzoek --- Internet --- Privacy --- Privacybescherming --- Communicatiesociologie --- Cultuursociologie --- Mediaonderzoek --- Human rights
Listing 1 - 10 of 34 | << page >> |
Sort by
|